Jorunn Maria Skudal

Jorunn Maria har en viktig oppgave når det kommer til mottagelse av kandidater, kunder og besøkende, da hun er en av de første man møter hos BackerSkeie.  Hun er også med på flere av selskapets rekrutteringsprosesser.

Jorunn Maria er på sitt tredje og siste år i bachelor Organisajonspsykologi, HR og ledelse ved Handelshøyskolen BI i Oslo. Hun har tidligere jobbet som resepsjonist og møtekoordinator hos SpareBank 1 Markets, og har også jobbet innenfor kafé- og servicebransjen.

Ida Johnsen

Ida har en sentral rolle i å imøtekomme og følge opp kunder, kandidater og besøkende til BackerSkeie. I tillegg bistår hun våre rådgivere med diverse oppgaver.

Ida studerer fulltid på Handelshøyskolen BI, der hun gjennomfører en Master of Science i Leadership and Organisational Psychology. Hun har tidligere en bachelorgrad i International Management fra Handelshøyskolen Bi, med et utvekslingsår i Barcelona hos ESADE. Ved siden av studier har hun vært aktiv i flere studentutvalg med ulike verv. Ida har 5 års erfaring fra butikkhandel og kundevirksomhet.

Amanda Fjørtoft

Amanda har en sentral rolle i å imøtekomme og følge opp kunder, kandidater og besøkende hos BackerSkeie. Hun er involvert i flere av selskapets rekrutteringsprosesser, i tillegg til at hun jobber med digital markedsføring.  

 

Amanda har en bachelorgrad i medievitenskap og kinesisk språk fra Universitetet i Bergen. Hun har erfaring fra restaurant- og servicebransjen og har under utdannelsen også arbeidet i et norsk gründerselskap. Amanda har også erfaring med å promotere norsk næringsliv på verdensutstillingen i Expo Dubai 2020. 

Siv Kjelstrup Andersen

Hun er også en sentral bidragsyter i rekrutteringsprosessene, hvor hun arbeider med varierte administrative oppgaver. I tillegg er hun ansvarlig for leverandørkontaktene hos BackerSkeie, og er en viktig støttespiller for hele teamet.

Siv har utdannelse innen sosiologi, statsvitenskap og media fra Universitetet i Bergen. Hun har lang erfaring med salg, idéarbeid, markedsarbeid og administrativt arbeid fra forlagsbransjen.

Inger Dæhlen

Inger har en sentral administrativ rolle i rekrutteringsprosessen, og fungerer som prosjektkoordinator og organisator. Hun bistår videre med bl.a. anbuds- og tilbudsarbeid, annonsering og mediekontakt, samt håndtering av kandidatsøknader. Hun er et viktig bindeledd mellom våre kandidater og kunder.

Inger har utdannelse innen organisasjon og ledelse, og har lang erfaring fra administrasjon, service og salg.

André Bråthen

Du har mer flaks hvis du jobber hardt.

André har erfaring fra økonomi- og administrasjonsledelse fra politikk og organisasjoner. Han var i flere år generalsekretær i et av Norges største ungdomspartier.

André er utdannet siviløkonom ved Handelshøyskolen OsloMet. Han har i tillegg en bachelor i regnskap og revisjon fra Høgskolen i Oslo og Akershus, samt et årsstudium i kommunal økonomi og ledelse fra Nord Universitet.