Inger Dæhlen

Inger Dæhlen

Back office & Accounting manager

Inger Dæhlen

Back office & Accounting manager

Inger Dæhlen er Back office & Accounting manager, og er en del av økonomi- og administrasjonsavdelingen i BackerSkeie.

Inger har en sentral rolle som administrativ støtte i våre leder- og topplederrekrutteringer. Hun fungerer som prosjektkoordinator og organisator, og bistår med bl.a. anbuds- og tilbudsarbeid, annonsering og mediekontakt. Videre har Inger ansvar innenfor lønn og regnskap, bokføring og kontroll, fakturering, avstemming og kvalitetssikring.

Inger har utdannelse innen organisasjon og ledelse, og har lang erfaring fra administrasjon, service og salg.

Lederinnsikt fra BackerSkeie

Success(ion) – hvem skal erstatte dagens CEO?

Alle toppledere vil uunngåelig forlate sin stilling, men forskning og erfaring har lenge vist at mange organisasjoner er dårlig forberedt på å erstatte dem.

Har du rett struktur på ledergruppa?

Hvilke roller og kompetanse trenger jeg i ledergruppa for å kunne ta de rette beslutningene for å realisere strategien? Og hvordan får jeg et effektivt lederteam? Dette er spørsmål vi stadig oftere må hjelpe CEOs og styreledere med. 

BackerSkeie tilbyr nå Management for Hire

BackerSkeie tilbyr nå Management for Hire, og særlig innen funksjonen økonomi og finans.