Inger Dæhlen

Inger Dæhlen

Back office & Accounting manager

Inger Dæhlen

Back office & Accounting manager

Inger Dæhlen er Back office & Accounting manager i BackerSkeie. Hun har lang og bred erfaring som administrativ støtte i våre leder- og topplederrekrutteringer.

Inger har en sentral administrativ rolle i rekrutteringsprosessen, og fungerer som prosjektkoordinator og organisator. Hun bistår videre med bl.a. anbuds- og tilbudsarbeid, annonsering og mediekontakt, samt håndtering av kandidatsøknader. Hun er et viktig bindeledd mellom våre kandidater og kunder.

Inger har utdannelse innen organisasjon og ledelse, og har lang erfaring fra administrasjon, service og salg.

Lederinnsikt fra BackerSkeie

BackerSkeie tilbyr nå Management for Hire

BackerSkeie tilbyr nå Management for Hire, og særlig innen funksjonen økonomi og finans.

Trine Silje ny partner i BackerSkeie

Trine Silje Nygård begynte 16. april som ny partner i BackerSkeie. Trine Silje har over 20 års erfaring fra ledelse, prosjektledelse, oppbygging av ny virksomhet og ledelsesrådgivning fra Metier, KPMG og Deloitte for klienter i både offentlig og privat sektor. Særlig helsesektoren, prosjektorienterte virksomheter, profesjonelle tjenester og fornybarsektoren har vært fokusområder de senere år.

– Du må omfavne generativ AI

Generativ kunstig intelligens har fanget interessen til mange i norsk næringsliv, men konserndirektør for data og teknologi i Schibsted og styreleder i NorwAI, Sven Størmer Thaulow, bekymrer seg for selskapenes evne til å implementere teknologien på en god måte.